Det andra inlägget

Hej! 
 
Nu har jag kommit hem. Det har varit en lång dag idag. Först kom jag hem från skolan där jag kunde få skratt attack åt vadsomhelst och sedan åkte jag iväg till finska kursen som jag går på. Japp, jag är halvfinsk.
 
 
Jag är inte säker på hur jag ska gå till väga med bloggen. Ska jag skriva min vikt varje månad? Före efter bilder osv? En sak vet jag, jag ändrar inte mina tider för bloggens skull. Detta är för att förhindra att mitt blogg sug försvinner. En sak till. Jag skulle gärna vilja ha hjälp med designen. Än så länge vet jag bara om det jag har fixat.
 Aja nu till att jaga blogg läsare. Bye! 
 
 
  
 
                                    (Såklart inte min mage)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0