Gymnasieval

Hej! 
 
Imorgon är det ju den välkända gymnsie mässan som hålls i älvsjö. Den ska jag och min klass gå på iaf och på tal om gymnasiet har jag äntligen kommit på det jag ska gå på. Sam/sam på någon av Jensen skolorna. Det är skönt att veta liksom.
Och jag har kommit på vad som skapar min skol ångest. Det är att plugga matte. Fast jag har ordnat ut det i mitt huvud så det ordnar sig. 
Förlåt igen för den dåliga uppdateringen jag har helt enkelt inte haft tid. Sen så ska jag börja ta med mig min kamera till skolan så blir det lite live bilder. Det blir mycket roligare. Sen så får ni stå ut med att bilderna kanske inte är av den bästa kvaliten men det får jag fixa med inställningarna.
Nu ska jag snart sova. Ha det bra.
Hoppas jag hinner slänga in ett morgon inlägg imorgon.

Bye!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg, följa varandra på bloglovin ? :)

2010-11-24 @ 22:30:34
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0