Hemma

Hej, nu har jag kommit hem från skolan igen. Jag fick 16/25 på matte provet (G=12/25)! Så jävla glad jag trodde jag skulle få IG. Skolan har blivit mycket roligare nu när det gäller kompisar. 
 
 Och igår lärde jag mig ta hand om en möjlig konflikt eller typ missförstånd via tel. Jag har alltid varit dålig på detta men nu gick det bra. Nyckeln är att hålla sig lugn. Hetsa inte upp dig och kalla inte den andra personen för öknamn. Förklara bara hur det verkligen är. Med sanningen kommer man längst med även fast inte med samma personer i vissa fall. 
 
Om ca 1h kommer mina kusiner. Saknar de uber mycket! <3 Sen nu i helgen så kommer det att hända en skit viktig grej för de som bor i huddinge kommun. Jag och min klass och flera deltagare får vara med och bestämma över viktiga beslut i huddinge och jag är bara 15 år! So I'm in charge now bitches! *fniss* 
 Annars är det här en lugn helg. 
 Vad ska ni göra? 
 
Och jag glömde ju säga att idag har jag ätit nyttigt. Åt frukost imorse och en nyttig lunch. Är så stolt över mig själv. Jag måste bara se till att resten av dagen går i samma nyttiga anda. Ha en bra fredag. Bye!

Kommentarer
Postat av: ella

följj min blogg !

http://ellabystroms.blogg.se

2010-11-19 @ 16:44:56
URL: http://ellabystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0