Mörkt

Hej nu har jag tittat på Marie Antoinette. Fan vilka falska bitchar adels kvinnorna är. Tur att det var 300 år sedan. Jag skulle inte ha klarat av att omge mig av falska personer 24/7. Visst finns det falska personer nu också men då tvingades man ju typ.

Nu ligger jag i mitt mörka sovrum. Idag har jag inget behov av att vistas i ljus. Jag vill bara låta mörkret omsluta mig för en stund för att sedan orka med nästa vecka. Det känns skönt. Bara jag, här inne. Behöver inte vara social och trevlig mot någon. Men jag tänker inte försumma bloggen. Datan finns till hands. Nu ska ja lyssna på klassisk musik till musik provet som äger rum nästa vecka. 
 
Ha det bra. Sorry för ett tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0