På radion sjöng de om fred på jorden, jag ville tro de' slitna orden

Hej! 
 
Det var hur kul som helst på gymnasie mässan idag. Jag ska tillbaka dit på lördag igen. Jag spenderade mest tiden att lyssna och ta emot papper från olika gymnasie skolor. Det känns så skönt att veta vad som finns på marknaden så att säga. 
 
Jag hörde idag också att min kompis ramlade av sin häst igår på hennes ridning. Krya på dig! <3 
 
Idag är det torsdag vilket betyder Vampire Diaries!
Love it!  
 
Lite låg uppdatering i dag men jag var på gymnasie mässan från typ halv 3 och kom hem 18:45 så det fanns inte så mycket tid. Tur att jag slängde in ett inlägg på morgonen då. 
 
Ha det bra! Bye! 
 
  
                                                             Jag just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0