Rött hår

En liten fråga. Vilken typ av kille gillar ni? Jag har på senare tid kommit på att jag dreglar efter röd håriga killar. Asså det är inte alla rödhåriga men vissa fattar jag tycke för. T.ex. Ron weasly i Harry Potter. Speciellt nu när han har blivit lite biffig sådär. Hatar smala taniga killar. Haha det kanske inte är så många som gillar gingers som de kallas men jag gör det. Fast jag gillar ju också mörk håriga och blonda killar. Men ändå är det något med de röd håriga. Grr... 
 
Bara för att... 
 
 
 
 
                                         
                                 Grr :P Haha


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

okej :)

´då kan du lägga till mig och så lägger jag till dig när du har sagt och jag har kollat att du har lagt till mig :) ?

2010-11-20 @ 18:51:02
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0