Sen update från min sida

Hej förlåt för att jag har helt försummat bloggen idag. Jag har helt enkelt inte haft tid. Hoppas ni har det bra. Jag är i alla fall inte lika stressad över skolan nu när jag har koll på alla läxor och så har jag ett snack med syo imorgon om gymnasiet. 
 Sen kommer gymnasie mässan som man såklart måste gå på. Måste ju få veta vilka skolor som finns i Stockholm. Jag har i alla fall bestämt mig för att gå sam/sam  det vill säga samhällsprogrammet/samhällsvetenskap. Detta är för att jag vill plugga historia men inte stänga dörren på psykologi än.
Ikväll har jag lagat middag och gjort läxor. Jag snart börja plugga till musik provet som är imorgon. Jag har dock lite hum om vad som ska kunnas.
Nu så måste jag börja. Ha det bra och imorgon ska jag uppdatera mig bättre. Bye.

Kommentarer
Postat av: fiorela

http://www.designadinblogg.se/samtliga-inlagg-om-bloggdesign-listor/

2010-11-24 @ 17:23:13
URL: http://fiorela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0