Slutade tidigt

Hej!

Idag slutade jag väldigt tidigt av någon anledning. Men det är lika bra, jag mår inte så bra just nu.

Innan jag gick, åt jag lunch så här är en lista på vad jag har ätit idag: 
 
Ingen frukost (inte bra! Klarar mig inte i skolan då) 
 
Till lunch: 
 
Morötter
Pizza sallad
Någon lins grej
Morots Tatziki
Ris
Kyckling gryta
Triangel knäckebrödsmacka
Bregott - smör
Vatten
Mjölk 
 
Det låter mycket för en lunch men om ni sett tallriken så skulle ni inte tyckt det. Det handlar också om hur mycket av varje sak jag tar, och jag tar inte mycket av varje sak utan ganska lite. 
 
Jag går alltid upp på morgonen och kommer i tid till mina lektioner men på senare tid har jag haft väldigt svårt att gå upp. Jag ligger och drar mig. Jag vll verkligen inte gå upp. Jag kom på vad det var imorse. Jag har inget att gå upp till, Som min livsgnista svalnat och jag förstår inte meningen med att gå upp och göra det alla gör. Jag orkar helt enkelt inte. det enda jag ser med världen är smärta. Det är för att den har alltid varit omkring mig även fast den inte drabbat mig på senaste tiden så har den drabbat de omkring mig. Jag ska prata med min mamma om det här. Så jag har någon. Ville bara lätta mitt hjärta så att säga. Men ni ska ha det så bra iaf. 

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0