Tur

Hej! Sitter i skolan och uppdaterar nu. Tur enligt mig. Nu har jag just haft lunch det blev biff stroganoff. 
 
Så jag tog:
1.Morötter
2.Pizza sallad
3.Pasta
4.Biffstroganoff
5.Créme fraiche 
 
I en liten portion. :)
 Och det är bara en portion. Starkt av mig. Har legat i ett dåligt spår där jag har tagit 2 portioner i flera år. :/
 
Jag drack mjölk till det. Jag tror att jag ska börja dricka vatten ist för att det har visat sig på mig vara bättre och man blir inte törstig på resten av dagen (beroende hur mycket man dricker såklart) av att dricka vatten. ;) 
 
Jag har inte så mycket mer att tillägga än att jag ska snart ha teknik och att jag uppdaterar när jag kommer hem. Ha det så bra! 
 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0