Det började med ont i fötterna...

Hej.
Jag vet inte vad som är fel på mig. Som titeln lyder började allt i onsdags innan NO:n. Det var då jag böjade få ont i den främre deln av foten innan tårna. Jag kunde knappt gå och fick krypa in i badkaret för ett bad. Dagen efter hade jag lite ont i fötterna men då började både halsen och min tumme göra vansinnigt ont. Det var nästan som om jag hade stukat tummen för att den blev svullen och oanvändbar. Senare samma dag började mitt vänstra pekfinger ha samma sympton som tummen men det blev inte lika allvarligt. Under en tid har jag haft eksem som ser ut som nässel stick men de lugnade ner sig till nu då de har flammat upp. De kliar inte men det svider och är irreterade. På Fredagen vaknade jag av något som kändes som träningsvärk fast jag ej har tränat. Under dagen började min kropp göra mer och mer ont och för varje rörrelse gnydde jag. Min Tumme var lika svullen och mina handler gjorde extremt ont för varje rörelse. Jag började gråta p.g.a. smärtan. Idag lördag Har jag ont i alla muskler och leder. Jag är ytterst stel och behöver hjälp med många saker för att kunna ta mig runt. Min fot har nu börjat göra mer ont och jag haltar. Mina handleder gör fortfarande lite ont. Min stelhet är p.g.a. smärtan. Det är ett mirakel att jag kan skriva det här eftersom jag bara kan skriva med mina 2 pekfingrar med händerna som klor. Jag ska vara ärlig. Jag är rädd. Jag vet inte vad detta är eller om det är något allvarligt. Det enda jag vet är att jag har ont och skolan kommer troligen bli utesluten. Vilket ger mig mkt stress. Det ända jag vill göra är att ligga still då gör det inte ont. Jag är rädd. Vill inte att ngt hemskt ska hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0