The answer to the question why

Jag har äntligen kommit på varför jag är överviktig. Oh yes, thats what on the table.
På min pappas sida av familjen var min farmor överviktig, är mina farbröder och min pappa överviktiga och slutligen landade det hos mig. De och jag bär på en gen. Detta vet jag p.g.a. det tydliga mönstret, I mean come on, en idiot skulle kunna se det. Denna gen gör så att Jag har väldigt svårt att bränna energi som då samlas i kroppen som fett. På samma sätt som vissa smala personer har svårt att få kurvor för att de förbränner allt så är jag tvärtom. Detta gör att jag måste börja få in en livsstil som inne håller mycket träning för att kunna balansera energi förbränningen, wich is pretty non-existing. För ärligt talat äter jag väl balanserat och inte speciellt mycket mer än andra. Men hur ska man börja. Jag har ju min led sjukdom och motivatonen är inte där den ska sitta. Jag ska iaf börja gå på hos en sjukgymnast. Jag ser det som första steget. Jag ska prata med henne jätte mycket om träning. Jag tror det här kan funka. Måste gå. Måste sova. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sven din farbror

Nä, du har fel vi alla har inte den genen (om du minns). Jag är givetvis större och äldre idag (gammal) men när jag ser dig så är du vacker. Grabbar gillar tjejer (oftast) och snälla hjärtat de ser väldigt bra ut. Hoppas att du och din syster har det bra. Fel ställe att skicka en kommentar men har inte ditt mob nr. Kram

2012-08-19 @ 01:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0