Seg

Hej idag har varit en seg dag. Maten gick bra tills jag kom hem men men, ny dag imorgon. Imorgon är det röntgen och blodprov som gäller. Icke kul men ingen skola för mig. Fast jag ska iaf plugga för att jag skippade den biten idag hihi. Idag ringde mamma till kenneln och hon som säljer lät oss köpa en valp. Men Saffran måste börja löpa och så. Då ska vi åka och hälsa på kenneln. Det ska bli jätte kul. Idag var jag trött igen -.-'. Jag vill att solen ska titta fram och smälta all snö så blir det vår och soligt. Jag kräver inte sommar men lite ljus i alla fall.  Nu vill jag sova. Godnatt <3 
 
 
 
Fucked up bild ordning :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt söta :)

2011-02-15 @ 21:39:40
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0