Taggad

Nej fan! Nu är jag taggad! Nu ska jag komma i form. Jag ska verkligen tänka på vad jag äter, hur mycket jag äter och såklart hur många kalorier jag äter. Men kalorierna är svårt när jag äter lunch i skolan men då får jag tänka på de första 2 punkterna. Nu jävlar asså skinny me about to enter the room!  
 
Jag ska vara strikt med godis och sånt och lära mig självdisciplin. Orkar inte längre asså. Så nu så. Nu är också förutsättningarna för träning bättre i och med att våren är på insprång! Och jag ska skaffa hund som är redo vid maj att flytta hem till mig! En rhodesian ridgeback! :D Fett söta asså och den rasen behöver mycket träning och stimulering så det passar perfekt. Jag ska försöka blogga igen om det blir få inlägg så blir det. Hihihi vad busigt men serious jag har inga planer på att bli the next Kissie. Inga alter egon här inte ;) 

Resterande inlägget är bilder på rasen samt föräldrarna till min blivande valp :D 
 
 
               Saffran (mamman) 
 
 
                    Wilson (pappan) 
 
 
                   Wilson & Saffran 
 
 
                  Saffrans syster Semla 
 
Nu lite Random bilder av rasen 
 


 
 
Så vackra och passar min familj ytterst bra :D 
 
Nu blir det bones och sen dusch. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0