Long time no see...

Hej det var länge sen jag skrev. Då var jag fortfarande väldigt sjuk om man jämför med idag. Jag vad var det som hände egentligen? Jo, doktorn tror att jag har haft en reumatologisk feber sjukdom. Det betyder att man drabbas av nässel utslag, hög feber, frossa och väldigt svullna och smärtande leder. Allt det hade jag. Idag har jag fortfarande problem med lederna men det är bättre. Mycket bättre. Visst knät är svullet samt andra leder och det gör ont, jag kan heller inte sträcka ut armarna rakt. Utan det fattas några vinkel grader. Man ska ju kunna ha den i 180 grader men jag kanske är 15 - 20 grader ifrån. Jag låg på sjukhus i sammanlagt 2 veckor och går nu på regelbundna ''check-ups''.

 P.g.a. min sjukdom har jag inte kunnat koncentrera mig på vikten och gått upp mycket. Jag vill börja äta nyttigt men det är motivationen som fattas. Jag tänkte kanske att jag finner den nu när jag bloggar.

Jag har också börjat på gymnasiet. Kan inte säga att det var en toppen start men ja det blir väl bättre med tiden. Jag går på Jensen Västra nära Fridhemsplan. 
 
Jag har alla medel för att gå ner i vikt. Det vill säga kunskapen och ett löpband. Men jag vill försöka. Dags att börja få dröm kroppen. Min målvikt är mellan 65 kg och 58 kg.  

Måste gå nu, ska handla. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0